LAW LWA ALW

Saturday, October 21, 2017

no go

http://aungthapyae999.blogspot.com/?m=1

မုိက္ေဇးရွင္း

အစၥလာမ္မိုက္ေဇးရွင္းႏွင့္ ႏိုး ဂိုး ဇုန္
======================

အစၥလာမ္မိုက္ေဇးရွင္းဆိုသည္မွာ
မြတ္စလင္မ္အင္အားမ်ားလာသည့္ အခ်ိန္၌
အလႅာအရွင္ျမတ္ထံ တိုင္တည္၍
ျပဳလုပ္ေသာ ဘာသာေရးအေရျခံဳ လုပ္ငန္းျဖစ္သည္။
(မြတ္စလင္မ္ အင္အားနည္းခ်ိန္၌လည္း ေပ်ာက္က်ားစနစ္ျဖင့္ မိုက္ေဇးရွင္း လုပ္တတ္ၾကေသးသည္။)

အင္အားဆိုသည္မွာ ေငြ၊ လူ၊ အခ်ိန္အခါႏွင့္ တစ္ခုတည္းေသာ အမိန္႔အာဏာတို႔ျဖစ္သည္။
လက္နက္ကိုေတာ့ ရရာဆြဲလုပ္သည္။
လူသည္လက္နက္ လက္နက္သည္ လူျဖစ္သည္။
လူအင္အားမ်ားဖို႔သာ ပဓာနျဖစ္သည္။

အဓိကက Arm Jihad မုဂ်ာဟိဒ္ စစ္သည္အင္အား ျဖစ္သည္။ ေငြသည္ မုဂ်ာဟိဒ္အထံ၌ ရွိစရာမလိုေပ။
အီမာန္မြတ္စလင္မ္ေတြက ေထာက္ပံ့ေပးဖို႔
ကုရ္အာန္က အမိန္႔ေပးျပီးသား ျဖစ္သည္။
ကုရ္အာန္၏ ညႊန္းၾကားခ်က္တို႔ကို ေသြဖည္ျငင္းဆန္
ေထာင္ထားျခားနားရဲေသာ မြတ္စလင္မ္ မရွိျခင္းက
ကုရ္အာန္၏ အသက္ျဖစ္သည္။

အစၥလာမ္မိုက္ေဇးရွင္း၏ အဓိကအစိတ္အပိုင္း
(ဝါ) အခ်က္က် နည္းဗ်ဴဟာသည္
ႏိုး ဂိုး ဇုန္ (No Go Zone) ဖန္တီးမႈ ျဖစ္သည္။
နိုး ဂိုး ဇုန္ (No Go Zone) ဆိုသည္မွာ မသြားရသည့္ ဧရိယာကို ေခၚသည္။ အဓိကအားျဖင့္
မြတ္ဆလင္မဟုတ္သူမ်ား ဝင္ထြက္သြားလာလွ်င္
ဆဲဆိုျခင္း၊ ရန္စျခင္း၊ ရိုက္ျခင္း၊ ခဲႏွင့္ပစ္ျခင္း -
စေသာ အေသးစား ျပႆနာမ်ား အျမဲရွာသည့္
ဧရိယာျဖစ္သည္။
ျပင္သစ္ႏိုင္ငံတြင္ ေနရာ ၂၀ ခန္႔ ရွိေနျပီျဖစ္သည္။

မြတ္ဆလင္မ္လူဦးေရ ထက္ဝက္ခန္႔
ေရာက္လာသည္နွင့္ နိုးဂိုးဇံုကို စတင္ဖန္တီးေတာ့သည္။
တရားဥပေဒ စိုးမိုးေရးျဖင့္ မနိွမ္နင္းနိုင္ေခ်။

အေႀကာင္းမွာ အစဥ္အျမဲ
အမႈအေသးစားမ်ား ျဖစ္ေနျပီး
ျပစ္ဒဏ္ႀကိီးႀကီးလည္း ေပးမရေခ်။
ျပစ္ဒဏ္ႀကီး ထိုက္တန္၍ ေပးအပ္ျပန္လွ်င္လည္း
ခံယူျပီး က်ဴးလြန္ျပန္သျဖင့္
(အေသခံေတာင္ဗံုးခြဲတာကိုး)
ေအးခ်မ္းေသာ လူယဥ္ေက်းမ်ားက
ထိုအရပ္ကို စြန္႔ခြါျပီး ေနာင္ေရွာင္က်ဥ္သျဖင့္
မြတ္စလင္မ္မဟုတ္သူ (Non Muslim) ေတြ
မရွိေတာ့ပဲ နိုး ဂိုး ဇံု ျဖစ္လာသည္။
အုပ္ခ်ဳပ္ေရးပင္ ဝင္မရေတာ့ေပ။
ေမာင္ေတာရြာမ်ားသည္ ယခုအခါ
နိုး ဂိုး ဇံု ျဖစ္ေနေပျပီ။

နိုးဂိုးဇံု (၁)

ဘာသာျခား ကာဖိရ္ (kafir) တို႔၏ စိတ္ကို
ျခယ္လွယ္ျခင္း၊ ရန္စျခင္း၊ အေသးစားတိုက္ခိုက္ျခင္း၊ မုဒိမ္းအမႈျဖစ္လွွ်င္ ေငြႏွင့္လိုက္၍ ေၾကေအးျခင္း၊
ျပစ္ဒဏ္နည္းျခင္း၊ အမႈျပန္ဆင္ျခင္း၊ အခ်ိန္ဆြဲျခင္း - စသည္တို႔ ျပဳလုပ္သည့္အခါ ဘာသာျခား
(မြတ္စလင္မဟုတ္သူ) တို႔၏ စိတ္ထဲ၌ ကုလားႏွင့္
ျဖစ္လွွွ်င္ ေငြမရွိရင္ ရံႈးမည္၊ အလုပ္ရႈပ္မည္၊
ဘာမွမထူးပါဘူး၊ စားဝတ္ေနေရးက ရွာရ၊ အခန္႔မသင့္ရင္ ေထာင္ပါ က်ဦးမည္ စေသာ အေတြးတို႔
ဝင္လာမည္ ျဖစ္သည္။ ဥပေဒအသိပညာ မရွိ။ ကူကယ္သူမရွိ။ ထိုသို႔ ေရွာင္လာရင္း ေရွာင္လာရင္းကပင္ အေသးစား ႏိုး ဂိုး ဇံု အဆင့္ ျဖစ္လာသည္။

နိုးဂိုးဇံု (၂)

မြတ္စလင္မဟုတ္သူမ်ား မသြားလာရဲေအာင္ ရန္စျခင္း၊
ရိုက္နွက္ျခင္း၊ လုျခင္း၊ မုဒိမ္းက်င့္ျခင္း၊ သတ္ျဖတ္ျခင္း၊
ခဲႏွင့္ အုပ္စုဖြဲ႕ ေပါက္ျခင္း၊ တုတ္ ဓါး လက္နက္ျဖင့္
အုပ္စုလိုက္ ေထာင္ထားျခားနားျခင္း၊ ၎တို႔ႏွင့္
နီးကပ္ေသာ ဘာသာျခားေနရာမ်ားသို႔ တိတ္တဆိတ္
ဝင္ေရာက္တိုက္ခိုက္ သတ္ျဖတ္ျခင္း၊ မြတ္စလင္မ္အမ်ားစုရွိရာ နိုးဂိုးဇံုတြင္ ခိုေအာင္းျခင္း၊ ထိုသူအား ကာကြယ္ေပးထားျခင္း၊ ေနာက္ဆုံး ႏိုင္ငံေတာ္၏ ေက်းဇူးသစၥာကို ေဖာက္ဖ်က္၍
အာဏာဖီဆန္လာျခင္း။
ဤအဆင့္သို႔ ေရာက္လာလွ်င္ ႏိုး ဂိုး ဇံု အသက္ဝင္၍
အႏၱရာယ္ လိေမၼာ္ေရာင္ အဆင့္ထိ ေရာက္ႏိုင္သည္။
ဤအဆင့္တြင္မွ မႏွိမ္နင္းႏိုင္လွ်င္ ေရွ႕ဆက္
ေသြးေခ်ာင္းစီးဖို႔သာ ရွိေတာ့သည္။

နိုးဂိုးဇံု (၃)

ဘာသာျခားမ်ား ကင္းေဝးလာေသာအခါ
ျပည္ပမြတ္စလင္မ္မ်ား ခိုးသြင္းျခင္း၊ ျပည္ပအေျခစိုက္
မြတ္စလင္မ္ အၾကမ္းဖက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားနွင့္
ခ်ိတ္ဆက္ျခင္း၊ အၾကမ္းဖက္သင္တန္း
လွ်ိဳ႕ဝွက္လုပ္ျခင္း၊ သက္ဆိုင္ရာ
ေဒသႏၲရအုပ္ခ်ဳပ္ေရးကို မထီမဲ့ဲျမင္လုပ္ျခင္း၊
လက္နက္စြဲကိုင္ တိုက္ရန္စီစဥ္ျခင္း။
Arm Jihad လက္နက္စြဲကိုင္ တိုက္ပြဲလုပ္ျခင္း၊ လုျခင္း၊
သတ္ျခင္း၊ နယ္ေျမေတာင္းျခင္း၊
နိုင္ငံေရးဂ်ီဟာဒ္ မီဒီယာလုပ္ၾကံျခင္း၊ ျပည္တြင္းျပည္ပ
မြတ္စလင္မ္မ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္း၍ နိုင္ငံ၏ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးကို
နိုင္ငံတကာအဖြဲ႕စည္းမ်ားနွင့္ ခ်ိတ္ဆက္လွွ်က္
လုပ္ၾကံဝါဒျဖန္႔ျပီး လူ႔အခြင့္ေရး ေရစီးေၾကာင္းျဖင့္ အၾကပ္တည္းဖန္တီးျခင္း၊ လူမ်ိဳးလိမ္ လူမ်ိဳးတု
ဖန္တီးျခင္း၊ သမိုင္းလိမ္ျခင္း၊ နယ္ေျမေတာင္းျခင္း။

ဤအဆင့္သည္ ႏိုး ဂိုး ဇုံ ေနာက္ဆံုး အဆင့္ ျဖစ္သည္။
အႏၲရာယ္ အနီေရာင္အဆင့္ျဖစ္၍ မူဝါဒ ေပ်ာ့ေပ်ာ့ ေပ်ာင္းေပ်ာင္းျဖင့္ ကိုင္တြယ္ေျဖရွင္း၍ မရေတာ့ေပ။
တိုက္ခ်င္တိုက္ မတိုက္ခ်င္လွ်င္ နယ္ေျမခြဲေပးရမည့္
အေျခေနျဖစ္သည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံသည္ အထက္ပါ ႏိုး ဂိုး ဇံု (၃) ဆင့္တြင္
ေနရာေဒသအလိုက္ သူ႔အဆင့္ႏွင့္သူ ျဖစ္ေနေပသည္။
မ်က္စိႀကီးႀကီး နားႀကီးႀကီးျဖင့္ သတိထား ေနရမည့္ အခ်ိန္အခါ ျဖစ္သည္။
အခ်ိန္မီခ်ဳပ္ အစုတ္သက္သာဆိုသလို အခ်ိန္မီ အစၥလာမ္မိုက္ေဇးရွင္းႏွင့္ ႏိုး ဂိုး ဇုန္ သေဘာတရားေတြကို
သိထားျပီး ကာကြယ္ႏိုင္ပါမွ ေတာ္ကာၾကမည္။
ရန္သူ႔အေၾကာင္း မသိဘဲ ရန္သူကို မကာကြယ္ႏိုင္။
ရန္သူ႔အေၾကာင္းသိမွ ရန္သူကို ကာကြယ္ႏိုင္မွာ ျဖစ္သည္။

Linn Thitt Waii
I.S.G (Myanmar)

Friday, October 20, 2017

မိုက္ေဇးရွင္း

အစၥလာမ္မိုက္ေဇးရွင္းႏွင့္ ႏိုး ဂိုး ဇုန္
======================

အစၥလာမ္မိုက္ေဇးရွင္းဆိုသည္မွာ
မြတ္စလင္မ္အင္အားမ်ားလာသည့္ အခ်ိန္၌
အလႅာအရွင္ျမတ္ထံ တိုင္တည္၍
ျပဳလုပ္ေသာ ဘာသာေရးအေရျခံဳ လုပ္ငန္းျဖစ္သည္။
(မြတ္စလင္မ္ အင္အားနည္းခ်ိန္၌လည္း ေပ်ာက္က်ားစနစ္ျဖင့္ မိုက္ေဇးရွင္း လုပ္တတ္ၾကေသးသည္။)

အင္အားဆိုသည္မွာ ေငြ၊ လူ၊ အခ်ိန္အခါႏွင့္ တစ္ခုတည္းေသာ အမိန္႔အာဏာတို႔ျဖစ္သည္။
လက္နက္ကိုေတာ့ ရရာဆြဲလုပ္သည္။
လူသည္လက္နက္ လက္နက္သည္ လူျဖစ္သည္။
လူအင္အားမ်ားဖို႔သာ ပဓာနျဖစ္သည္။

အဓိကက Arm Jihad မုဂ်ာဟိဒ္ စစ္သည္အင္အား ျဖစ္သည္။ ေငြသည္ မုဂ်ာဟိဒ္အထံ၌ ရွိစရာမလိုေပ။
အီမာန္မြတ္စလင္မ္ေတြက ေထာက္ပံ့ေပးဖို႔
ကုရ္အာန္က အမိန္႔ေပးျပီးသား ျဖစ္သည္။
ကုရ္အာန္၏ ညႊန္းၾကားခ်က္တို႔ကို ေသြဖည္ျငင္းဆန္
ေထာင္ထားျခားနားရဲေသာ မြတ္စလင္မ္ မရွိျခင္းက
ကုရ္အာန္၏ အသက္ျဖစ္သည္။

အစၥလာမ္မိုက္ေဇးရွင္း၏ အဓိကအစိတ္အပိုင္း
(ဝါ) အခ်က္က် နည္းဗ်ဴဟာသည္
ႏိုး ဂိုး ဇုန္ (No Go Zone) ဖန္တီးမႈ ျဖစ္သည္။
နိုး ဂိုး ဇုန္ (No Go Zone) ဆိုသည္မွာ မသြားရသည့္ ဧရိယာကို ေခၚသည္။ အဓိကအားျဖင့္
မြတ္ဆလင္မဟုတ္သူမ်ား ဝင္ထြက္သြားလာလွ်င္
ဆဲဆိုျခင္း၊ ရန္စျခင္း၊ ရိုက္ျခင္း၊ ခဲႏွင့္ပစ္ျခင္း -
စေသာ အေသးစား ျပႆနာမ်ား အျမဲရွာသည့္
ဧရိယာျဖစ္သည္။
ျပင္သစ္ႏိုင္ငံတြင္ ေနရာ ၂၀ ခန္႔ ရွိေနျပီျဖစ္သည္။

မြတ္ဆလင္မ္လူဦးေရ ထက္ဝက္ခန္႔
ေရာက္လာသည္နွင့္ နိုးဂိုးဇံုကို စတင္ဖန္တီးေတာ့သည္။
တရားဥပေဒ စိုးမိုးေရးျဖင့္ မနိွမ္နင္းနိုင္ေခ်။

အေႀကာင္းမွာ အစဥ္အျမဲ
အမႈအေသးစားမ်ား ျဖစ္ေနျပီး
ျပစ္ဒဏ္ႀကိီးႀကီးလည္း ေပးမရေခ်။
ျပစ္ဒဏ္ႀကီး ထိုက္တန္၍ ေပးအပ္ျပန္လွ်င္လည္း
ခံယူျပီး က်ဴးလြန္ျပန္သျဖင့္
(အေသခံေတာင္ဗံုးခြဲတာကိုး)
ေအးခ်မ္းေသာ လူယဥ္ေက်းမ်ားက
ထိုအရပ္ကို စြန္႔ခြါျပီး ေနာင္ေရွာင္က်ဥ္သျဖင့္
မြတ္စလင္မ္မဟုတ္သူ (Non Muslim) ေတြ
မရွိေတာ့ပဲ နိုး ဂိုး ဇံု ျဖစ္လာသည္။
အုပ္ခ်ဳပ္ေရးပင္ ဝင္မရေတာ့ေပ။
ေမာင္ေတာရြာမ်ားသည္ ယခုအခါ
နိုး ဂိုး ဇံု ျဖစ္ေနေပျပီ။

နိုးဂိုးဇံု (၁)

ဘာသာျခား ကာဖိရ္ (kafir) တို႔၏ စိတ္ကို
ျခယ္လွယ္ျခင္း၊ ရန္စျခင္း၊ အေသးစားတိုက္ခိုက္ျခင္း၊ မုဒိမ္းအမႈျဖစ္လွွ်င္ ေငြႏွင့္လိုက္၍ ေၾကေအးျခင္း၊
ျပစ္ဒဏ္နည္းျခင္း၊ အမႈျပန္ဆင္ျခင္း၊ အခ်ိန္ဆြဲျခင္း - စသည္တို႔ ျပဳလုပ္သည့္အခါ ဘာသာျခား
(မြတ္စလင္မဟုတ္သူ) တို႔၏ စိတ္ထဲ၌ ကုလားႏွင့္
ျဖစ္လွွွ်င္ ေငြမရွိရင္ ရံႈးမည္၊ အလုပ္ရႈပ္မည္၊
ဘာမွမထူးပါဘူး၊ စားဝတ္ေနေရးက ရွာရ၊ အခန္႔မသင့္ရင္ ေထာင္ပါ က်ဦးမည္ စေသာ အေတြးတို႔
ဝင္လာမည္ ျဖစ္သည္။ ဥပေဒအသိပညာ မရွိ။ ကူကယ္သူမရွိ။ ထိုသို႔ ေရွာင္လာရင္း ေရွာင္လာရင္းကပင္ အေသးစား ႏိုး ဂိုး ဇံု အဆင့္ ျဖစ္လာသည္။

နိုးဂိုးဇံု (၂)

မြတ္စလင္မဟုတ္သူမ်ား မသြားလာရဲေအာင္ ရန္စျခင္း၊
ရိုက္နွက္ျခင္း၊ လုျခင္း၊ မုဒိမ္းက်င့္ျခင္း၊ သတ္ျဖတ္ျခင္း၊
ခဲႏွင့္ အုပ္စုဖြဲ႕ ေပါက္ျခင္း၊ တုတ္ ဓါး လက္နက္ျဖင့္
အုပ္စုလိုက္ ေထာင္ထားျခားနားျခင္း၊ ၎တို႔ႏွင့္
နီးကပ္ေသာ ဘာသာျခားေနရာမ်ားသို႔ တိတ္တဆိတ္
ဝင္ေရာက္တိုက္ခိုက္ သတ္ျဖတ္ျခင္း၊ မြတ္စလင္မ္အမ်ားစုရွိရာ နိုးဂိုးဇံုတြင္ ခိုေအာင္းျခင္း၊ ထိုသူအား ကာကြယ္ေပးထားျခင္း၊ ေနာက္ဆုံး ႏိုင္ငံေတာ္၏ ေက်းဇူးသစၥာကို ေဖာက္ဖ်က္၍
အာဏာဖီဆန္လာျခင္း။
ဤအဆင့္သို႔ ေရာက္လာလွ်င္ ႏိုး ဂိုး ဇံု အသက္ဝင္၍
အႏၱရာယ္ လိေမၼာ္ေရာင္ အဆင့္ထိ ေရာက္ႏိုင္သည္။
ဤအဆင့္တြင္မွ မႏွိမ္နင္းႏိုင္လွ်င္ ေရွ႕ဆက္
ေသြးေခ်ာင္းစီးဖို႔သာ ရွိေတာ့သည္။

နိုးဂိုးဇံု (၃)

ဘာသာျခားမ်ား ကင္းေဝးလာေသာအခါ
ျပည္ပမြတ္စလင္မ္မ်ား ခိုးသြင္းျခင္း၊ ျပည္ပအေျခစိုက္
မြတ္စလင္မ္ အၾကမ္းဖက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားနွင့္
ခ်ိတ္ဆက္ျခင္း၊ အၾကမ္းဖက္သင္တန္း
လွ်ိဳ႕ဝွက္လုပ္ျခင္း၊ သက္ဆိုင္ရာ
ေဒသႏၲရအုပ္ခ်ဳပ္ေရးကို မထီမဲ့ဲျမင္လုပ္ျခင္း၊
လက္နက္စြဲကိုင္ တိုက္ရန္စီစဥ္ျခင္း။
Arm Jihad လက္နက္စြဲကိုင္ တိုက္ပြဲလုပ္ျခင္း၊ လုျခင္း၊
သတ္ျခင္း၊ နယ္ေျမေတာင္းျခင္း၊
နိုင္ငံေရးဂ်ီဟာဒ္ မီဒီယာလုပ္ၾကံျခင္း၊ ျပည္တြင္းျပည္ပ
မြတ္စလင္မ္မ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္း၍ နိုင္ငံ၏ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးကို
နိုင္ငံတကာအဖြဲ႕စည္းမ်ားနွင့္ ခ်ိတ္ဆက္လွွ်က္
လုပ္ၾကံဝါဒျဖန္႔ျပီး လူ႔အခြင့္ေရး ေရစီးေၾကာင္းျဖင့္ အၾကပ္တည္းဖန္တီးျခင္း၊ လူမ်ိဳးလိမ္ လူမ်ိဳးတု
ဖန္တီးျခင္း၊ သမိုင္းလိမ္ျခင္း၊ နယ္ေျမေတာင္းျခင္း။

ဤအဆင့္သည္ ႏိုး ဂိုး ဇုံ ေနာက္ဆံုး အဆင့္ ျဖစ္သည္။
အႏၲရာယ္ အနီေရာင္အဆင့္ျဖစ္၍ မူဝါဒ ေပ်ာ့ေပ်ာ့ ေပ်ာင္းေပ်ာင္းျဖင့္ ကိုင္တြယ္ေျဖရွင္း၍ မရေတာ့ေပ။
တိုက္ခ်င္တိုက္ မတိုက္ခ်င္လွ်င္ နယ္ေျမခြဲေပးရမည့္
အေျခေနျဖစ္သည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံသည္ အထက္ပါ ႏိုး ဂိုး ဇံု (၃) ဆင့္တြင္
ေနရာေဒသအလိုက္ သူ႔အဆင့္ႏွင့္သူ ျဖစ္ေနေပသည္။
မ်က္စိႀကီးႀကီး နားႀကီးႀကီးျဖင့္ သတိထား ေနရမည့္ အခ်ိန္အခါ ျဖစ္သည္။
အခ်ိန္မီခ်ဳပ္ အစုတ္သက္သာဆိုသလို အခ်ိန္မီ အစၥလာမ္မိုက္ေဇးရွင္းႏွင့္ ႏိုး ဂိုး ဇုန္ သေဘာတရားေတြကို
သိထားျပီး ကာကြယ္ႏိုင္ပါမွ ေတာ္ကာၾကမည္။
ရန္သူ႔အေၾကာင္း မသိဘဲ ရန္သူကို မကာကြယ္ႏိုင္။
ရန္သူ႔အေၾကာင္းသိမွ ရန္သူကို ကာကြယ္ႏိုင္မွာ ျဖစ္သည္။

Linn Thitt Waii
I.S.G (Myanmar)

လြန္

အသိလို   အသိလြန္
*************
လူသည္ သိသည္။ သက္ရွိမ်ားၾကားတြင္ အသိဥာဏ္ ျမင့္သည္က လူျဖစ္သည္။

လူသည္ သိလိုသည္။ သိလိုသျဖင့္ က်ိဳးစားသည္။ ရွာေဖြသည္ ။ ေလ့လာသည္ ထိုေၾကာင့္ပင္ အျခားေသာ သတၱဝါ မ်ားစြာထက္ ပို၍ သိသည္။

သိျခင္းသည္ေကာင္း၏။ အမွားအမွန္ ပိုင္းျခားသိလွ်င္ ပိုေကာင္း၏။  သဘာဝကိုသိျခင္း ဓမၼ ကိုသိျခင္းသည္ အေကာင္းဆံုးျဖစ္၏။

သိလွ်င္ သက္သာ၏။ မသိလွ်င္ မသက္သာ။ ဘာမွန္း မသိ၍ ညာမွန္းမသိသူလည္း ေလာက တြင္ မ်ားလွေပသည္။ *ဘာမွန္းမသိ ညာမွန္းမသိ* ဟူ၍ ေျပာဆိုသံုးစြဲၾကပါသည္။

အဝိဇၨာ တည္းဟူေသာ မသိမူ အေၾကာင္းေၾကာင့္ သခၤါရ ေတြျဖစ္ေတာ့၏။
ေတြ႕ထိမွ လည္း သိနိုင္သည္။ ထိေသာ္လည္း ေမာဟ ေၾကာင့္  မသိသူလည္းရွိသည္။ မသိပါက ခံရမည္မွာ ေသခ်ာလွသည္။

မိတ္ေဆြကို ရန္သူဟု ထင္မွတ္ျခင္း ရန္သူကို မိတ္ေဆြဟု သိျခင္းလည္း အသိမွားျဖစ္သည္။

အမွန္မသိပါ ေသာ္ ခံရမည္မွာ ေသခ်ာလွသည္။

 ေတြ႕ ထိသမွ် ဟူသမွ်ကို ဖႆ       ဟုေခၚ သည္။ ဖႆ       ပစၥယာ ေဝဒနာ ပင္ မဟုတ္ပါလား။ ေဝဒနုာသည္ ခံစားမူ စံစားမူ ကိုျဖစ္ေစသည္။ ပါဠိလို ဆိုရ ေသာ္ သု ခ ႏွင့္ဒုကၡ ျဖစ္၏။

ဆိုလင့္ကစား  ထိေသာ္ျငား သိေသာ္ျငား သိခြင့္ ရပါျငား
အသိ တခုလိုေသာ္ သို႕တည္းမဟုတ္ အသိ တခုလြန္ေသာ္ အလြဲသိျဖစ္ပါ၍  စာကအမွန္ လက္ညိဳးထိုး မွာ လြဲ ေတာ့သည္။

*ရဟန္းပုဂၢိဳလ္လူထိုထို စာကို က်င့္သံုး၏။ စာက မွန္၏ ဉာဏ္မ မိ ထိေအာင္သူ မသိ* ဟူ ၍ လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားက ေရးသားခဲ႔ပါသည္။

ထိုေၾကာင့္ သိေသာ္လည္း မမွန္ ။ မွန္ေသာ္လည္း မဟုတ္။ ဟုတ္ကားဟုတ္သည္ ဟုတ္ေသာ္လည္း မတည့္ေတာ့ ေခ်။

ကိုေအာင္ဟိန္း
7/26/2017
11:43 am

Monday, September 25, 2017

တြဲေခၚ

အနာဂါတ္ ခရီးသို ့အတူတူ သြားစို ့
****************************
စာေပကို ဝါသနာပါသူတိုင္း ေဖ့ဘုတ္ ႀကီးေပၚတြင္ စာေရးၾကသည္။ဝါသနာတူ မိတ္ေဆြမ်ားကို  ႀကိဳ ဆိုပါ၏။ လက္ကမ္းပါ၏။ ဖိတ္ေခၚပါ၏။

မည္သူမဆို ဝင္ေရာက္ ေရသားနိင္ေသာ ေဖ့ဘုတ္ စာအုပ္ႀကီး ေပၚတြင္ ျငင္းခံုၾကသည္။ တိုက္ခိုက္ၾကသည္။ ေဆြးေႏြး ၾကသည္။ ႏွီးေနွာၾကသည္။  တိုင္ပင္ၾကသည္။ စၾက ေနာက္ၾကသည္။ ----ၾကသည္ ----ၾကသည္။

တခ်ိဳ ႔ကား ကဗ်ာ။ တခ်ိဳ႕ကားစကားေျပ စသည္ျဖင့္ ဝါသနုာ အေလ်ာက္ ေရးသားၾကေပသည္။
ကာတြန္းေရးသူမ်ား ပန္ခ်ီဆြဲသူမ်ား ဓါတ္ပံုဝါသနာရွင္မ်ားကလည္း အနမတဂၢ။ ေဖ့ဘုတ္သည္ ေရာင္စံုပန္း အမ်ိဳးမ်ိဳး ပြင့္ဖူး ၍ လွပသာယာေနေသာ ဥယ်ာဥ္ႀကီး ျဖစ္သည္။

ဝါသနာကလည္း အမ်ိဳးမ်ိဳး ျဖစ္ၾကေလသည္။ေဖ့ဘုတ္ႀကီးသည္ နိုင္ငံေရး လူမူေရး ဘာသာေရး ပညာေရး စီးပြားေရး စသည္ျဖင့္ ဘက္ေပါင္းစံု က႑ အသီသီး ထြန္းလင္းေတာက္ပခြင့္ကို ရရွိေနေသာ ေနေသာ ျပည္သူလူထု၏ အားထားစရာ ေနမင္းႀကီးပမာ ျဖစ္သည္ ဆို လ်ွင္ မမွားနိင္ေခ်။

သိုေသာ္
ထိုသို ့ေသာ္ကား တျခားမဟုတ္။ ဆရာႀကီး လုပ္မည့္ သို ့ေသာ္တည္း။ အျမင္ကတ္ျခင္းခံရမည့္ သို႕ေသာ္တည္း။ ေစတနာ အရင္းအႏွီးျပဳ မဝံမရဲ ဆိုရေပမည္ အမွဳေပတည္း။

တျခားမဟုတ္ပါေခ်။ တဦးႏွင့္တဦး ဆက္သြယ္ၾကသည္က ျမန္မာစာ။ ျမန္မာ့ စကား။ ထိုေၾကာင့္ ခြန္အားေကာင္းေသာစာျဖစ္ရန္   လိုသည္။ စကားေျပႏွင့္ စကားေျပာ ကြဲရန္လိုသည္။ အခ်ိတ္အဆက္ မိရန္လိုသည္။ စကားလံုးသံုးစြဲပံု ခိုင္မာရန္လိုသည္။ ဝါက် အထားအသို မွန္ရန္လိုသည္။ ရွင္းလင္းရန္လိုသည္။ ေဒါသ မသင့္ရန္လိုသည္။ သတ္ပံု သတ္ညႊန္း ဂရုစိုက္ေရးသားရန္လိုသည္။ရသေျမာက္ရန္ လိုသည္။  
 ႔့့ ့ ႔   ႔  ႕  ႕  ႕     ့လိုသည္။    ့   ့   ့ လို သည္။

ထိုေၾကာင့္ ဝိုင္းဝန္းႀကိဳးစား ျပင္ေပးၾကပါစို ့။ ႏွီးေႏွာတိုင္ပင္ၾကပါစို ့။ လက္တြဲ ေခၚယူ ၾကပါစို ့။
လက္တြဲ ေခၚငင္ေပးၾကပါစို ့ဟု

ကိုေအာင္ဟိန္း
19th November 2015.
9:30 AM
ကုသလ အကုသလ
**************
1။*ကုသေလာ ဓေမၼာ ကုသလႆ       ဓမၼႆ    
ဥပနိႆ      ရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။*

*ပုရိမာ ပုရိမာ ကုသလာ ဓမၼာ
ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ အကုသလာနံ
ဓမၼာနံ ေကသဥၥိ ဥပနိႆ     ရ စၥေယန
ပစၥေယာ ။*

*(အေယာနိေသာမနသိကာရ )*
***      ****        ***      ***
2။*အကုသေလာ ဓေမၼာ ကုသလႆ      ဓမၼႆ    
ဥပနိႆ     ရ ပစၥေယန ပစၥ ေယာ။

*ပုရိမာ ပုရိမာ အကုသလာ ဓမၼာ
ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ ကုသလာနံ ဓမၼာနံ
ေကသဥၥိ ဥပနိႆ     ရ ပစၥေယန
ပစၥေယာ ။

*( ေယာနိေသာမနသိကာရ)

သုည
12:15 pm
7/18/2017

Friday, September 22, 2017

Ko E' The ( Ko Aung Hein ) Law Lwa Alw: ထိုေနရာကား

Ko E' The ( Ko Aung Hein ) Law Lwa Alw: ထိုေနရာကား: လြတ္ေျမာက္နယ္ေျမ ********-******             လူဟူသည္ လူသားတို႕သည္တဦးႏွင့္တဦး အေပၚတြင္ လႊြမ္းမိုးႏိုင္ခြင့္၊ခ်ဳ႔ပ္ကိုင္ အုပ္စီးနိုင္ခြင့္...

Thursday, September 14, 2017

သုည


သုည
****
အရင္ မရွိ
ခု မရွိ
ေနာင္လည္း မရွိ
ပကတိ။ ။

မရွိမူ ၏ အမွန္အရွိ
ရွိေနျငားလည္း လူမသိ။ ။

သိပါျငားလည္း ျပစရာမရိွ
အမွန္ရွိ၏ ပရမတ္အသိ
နတၱိ အတၱိ ဆင္ျခင္ဘိ။ ။

ကိုဧည့္သည္
June15, 2016
2:43 AM

wai lin aung: မိတ္ရန္

wai lin aung: မိတ္ရန္: ရန္ မိတ္ ****** မိတ္ထဲ က ရန္ ရွိေနျပန္ အမွန္ ဘယ္ လို ခြဲ ရမယ္။ ရန္ထဲက  မိတ္ ထိုအရိပ္ သည္ နိမိတ္ကို သိသင့္တယ္။ အမွန္သိ စိတ္  ခက္ခဲ...

Wednesday, September 13, 2017

ကိုး

ကိုး
**
ကိုးအေၾကာင္းလဲေရးပါ ဦးဟု အထက္ကညႊန္ၾကားလာပါသည္။ အထက္ကဆို၍ ေတာင္ေတြးေျမာက္ေတြး မေတြးေတာ ေစလိုပါ။ အထက္ဟူသည္ကား  အြန္လိုင္းေပၚက ျဖစ္ပါသည္။ ေဖ့ဘုတ္ တြစ္တာ စသည့္ ဆိုရွယ္္ နက္ဝက္ မ်ားေပၚက တစံုတေယာက္ေယာက္က ေတာင္းဆိုျခင္းကို အေၾကာင္းျပဳ ၍ ဆိုပါသည္။


 ၉ အေၾကာင္းကို ေရးရန္ ေတာင္းဆိုပါသည္ ဟု ဆိုသူက စာတေၾကာင္းမွ် သာ ေရးရသည္။
ေရးရသူအတြက္က သည္ေလာက္မလြယ္ကူပါ။ ကိုးသည္  တေၾကာင္း တပါဒ ႏွင့္ လံုေလာက္ျခင္းမရွိ ပါေခ်။


ကိုးသည္ ကိုးျဖစ္ပါသည္။ အေရအတြက္ကိုဆိုရေသာ္ ရွစ္ခုေျမာက္ကိုတ ႀကိမ္ျပန္ထည့္၍ ေပါင္းထားျခင္းသာ ျဖစ္သည္။ တခ်ိိ႕ နဝင္းဟု ေခၚၾကသည္။ ကိုးသည္ နဝင္းမဟုတ္ပါ။ ကိုးနဝင္းဟု သံုးနွံဳး ေခၚေဝၚ ေျပာဆိုၾကပါသည္။ ကိုနဝင္း အေၾကာင္းက သီးသန္႕တင္ျပပါမည္။


ကိုးသည္ ကိုးျဖစ္ပါသည္။ 'နဝ'သည္ ပါ႒ိ လို  ကိုးျဖစ္ပါသည္။
ေနာ ဧက ေနာ ဟုလည္းၾကားဖူးပါသည္။
ကိုးတလီ ကိုး ဟူ၏။

နဝင္းသည္ အရွိန္အေစာ္အာႏုေဘာ္ျဖစ္ပါသည္။ တနည္းဆိုရေသာ္ တန္းခိုး ျဖစ္သည္။ တန္ဖိုးျဖစ္ပါသည္။ ဂုဏ္ ျဖစ္သည္။ ႀကီးျမတ္ျခင္း အာနုေဘာ္ တန္ဖိုး အႏွစ္သာရ ျဖစ္ပါသည္။

ေၾကာက္စရာမ်ိဳး ၉၉ ဟူ၍ ၾကားဖူးသည္။ေၾကာက္စရာ ၉၉ ပါး ရရွိပံုကို အားလပ္ပါက ေရးပါဦးမည္။ တန္ခိုးရွိေသာ ေၾကာက္စရာ ၉၉ ပါးရွိပါသည္။
ဝဋ္ ကံ ႀကမၼာ သံုးပါး  သည္ လဲ အလြန္အစြမ္းထက္၍  ေၾကာက္စရာ ေကာင္းပါသည္။ အစြမ္းထက္သည္။ တန္ခိုးရွိသည္။ အရွိန္အေစာ္ရွိသည္။

 အစြမ္းထက္လွပါေသာအရာ ၉၉ ပါးမွ
ေၾကာက္စရာ အလြန္ေကာင္းပါေသာ
ဝဋ္ , ကံ ႏွင့္ ၾကမၼာ သံုးပါးကို ကို ႏုတ္ပါေသာ္ ၉၆ ပါး ရပါသည္။ ၉၆ ပါးသည္လည္း အလြန္ေၾကာက္စရာေကာင္းပါသည္။ ၉၆ ပါးကို ေရာဂါဟု လူ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား သိၾကပါသည္။ ျမန္႕မာ့ တိုင္းရင္းေဆးက်မ္းတြင္ ၉၆ ပါးကို အတိအက် ေဖာ္ျပထားပါသည္။ စာေလးမည္စိုးပါ၍ ေဖာ္ျပျခင္းငွာ မစြမ္းသာပါ။ အလြတ္လဲမရပါ။ ၉၆ ပါးအေၾကာင္းကို အလ်ွင္းသင့္ပါက တင္ျပပါမည္။

၉၆ ပါး ျဖစ္ေပၚလာပံုအစား ၉ အေၾကာင္သာ သိသေလာက္ ဆိုပါမည္။

ကိုးသည္  ႀကိယာ အျဖစ္ အသံုးျပဳပါက  ကိုးကြယ္သည္။ ေမ်ွာ္ကိုးသည္။ အားကိုးသည္။  ကိုးသည္( ပသ ပုေဇာ္) ။ ကိုးစားသည္  ဟူ၍ သံုးၾကသည္။

ႀကိယာ ဝိေသသန အျဖစ္ အားကိုးတႀကီး
အရဲကိုးစား စသည္ျဖင့္သံုးၾကသည္။
သခ်ာၤနာမဝိေသသန အျဖစ္ တက်ိတ္ကိုးေယာက္ ဂုဏ္ေတာ္ ကိုးပါး ဟူ၍ သံုးစြဲ ႀကပါသည္။

ကိုးနဝင္း ဟူ၍လည္း သံုးစြဲၾကသည္ကိုလူတိုင္းသိၾကပါသည္။ ကိုးသည္ ကိုးျဖစ္ပါ၍  နဝင္းကို တန္ခိုး အရွိန္ အေစာ္ အာႏုေဘာ္ဟူ၍ ရွင္းျပခဲ႔ပါသည္။
ကိုးနဝင္း ဟူသည္ကား ကိုး၏ တန္းခိုး ဟု ဆိုသတည္း။ သို႕တည္း မဟုတ္ ကိုး၏ အရွိန္ အဝါ ျဖစ္ပါသည္။ တန္ခိုးရွိေသာကိုး ဟု ဆိုလ်ွင္ လည္း ရပါသည္။
ကိုးသည္ ကိုး တန္ခိုး ကိုး အရွိန္ အဝါ ရွိပါသည္။ ၁သည္လည္း
၁ တန္ခိုး ၁အရွိန္ အဝါ ရွိပါသည္။
ထို႕နည္းအတူ ၅ သည္လည္း
၅အရွိန္အဝါ ၅ အာႏုေဘာ္ ၅ တန္ခိုး ၅ အစြမ္း ၅ အင္အား ၅  အေရာင္ ၅ဂုဏ္သတၱိ ရွိသည္သာတည္း။

ထိုေၾကာင့္ ၁သည္နဝင္း ႏွင့္တြဲ၍ တစ္နဝင္း  ေခၚနိုင္သကဲ့သို႕ ၂ သည္လည္း နဝင္းႏွင့္ တြဲ၍  ႏွစ္ နဝင္း ေခၚဆိုနိုင္ပါသည္။
အခ်ိန္ရပါလ်ွင္ ၁နဝင္း ၂
နဝင္း ၃  နဝင္း ၄ ၅ နဝင္း ၆၇၈ စသည့္  နဝင္းအေၾကာင္း ႏွင့္ ကိုးနဝင္းအေၾကာင္းမ်ားကို ေရးပါမည္။၁လဲ ၁ဂုဏ္ ၂ လဲ ႏွစ္ဂုဏ္။ ၃ သည္လဲ သံုး ဂုဏ္ သံုး အစြမ္းႏွင့္သာလ်ွင္တည္း။

ဤေနရာတြင္
ငယ္စဥ္က သင္ခဲ့ရပါသည့္ ကဗ်ာ တပုဒ္ကို သတိရမိပါသည္။
ဖိုးလမင္းလည္းသူ႕အလင္းႏွင့္ အဆင္းႏွင့္
မီးတိုင္ငယ္လည္း သူ႕အစြယ္ႏွင့္ အရြယ္ႏွင့္
စပယ္ဖူးလဲ သူ႕ဂုဏ္ထူးႏွင့္ ငံုဖူးႏွင့္ ပိေတာက္ဝါလဲ သူ႕အခါႏွင့္ နံသာႏွင့္
စမ္းေခ်ာင္းေခြလဲ သူ ႕ေခ်ာင္းေရနွင့္ ေလာင္းေလွနွင့္ ျဖစ္ပါသည္။
မည္သည္အရာမဆို သူဂုဏ္ သူ႕သိမ္ သူ႕အရွိန္ႏွင့္သာ ရွိၾကသည္သာတည္။
ကဗ်ာကို ဆက္ေရးရန္ အခြင့္မသာပါ။

ကိုးအေၾကာင္းေရးပါေသာ္ နဝင္းပညာက အလိုလို ပါလာတတ္သည္။
 နဝင္းပညာႏွင့္  နဝင္းပညာက်င့္စဥ္မ်ားကလည္း ေရး၍ ကုန္နိုင္ဖြယ္ရာမျမင္ပါ။ ခက္ခဲနက္နဲသည္  ဂမီ ၻရ အတတ္ ျဖစ္သည့္ အျပင္ နဝင္းက်င့္စဥ္ျဖင့္ နိဗၺာန္သို႕ တိုက္ရိုက္ ဝင္ေရာက္္နိုင္ပါေသာ ပညာသာျဖစ္ပါသည္။
နဝင္းက်င႔္စဥ္သည္  ဂဏနယ ကို အေျခခံေသာ သမက်င့္စဥ္ျဖစ္ပါသည္။ သမထကို အေျခခံ၍ သီလ ႏွင့္ သမာ ဓိ ပညာ သိကၶာ( မဂၢင္ရွစ္ပါး အက်င့္တရား) မ်ားကို တည္ေဆာက္ရသည့္ပညာျဖစ္သည္။ စားေလးမည္စိုး၍ ေဖာ္ျပျခင္းမျပဳေတာ့ပါ။

ယခုေရးေနသည္က ၉ အေၾကာင္းျဖစ္ပါသည္။
ဘုရား ဂုဏ္ေတာ္ ကိုးပါးရွိပါသည္။ ဂုဏ္ေတာ္ ကိုးပါးေဆာင္နိုင္၍ ဘုရားျဖစ္သည္ေလာ။ ဘုရားျဖစ္၍ သာ ဂုဏ္ေတာ္ကိုး ပါး ေဆာင္နိုင္သည္ေလာ။ မည့္သို႕ဆိုေစ ကိုး ၏ တန္ခိုး အက်ိဳး တရားသည္ ဘုရားရွင္ႏွင့္တိုက္ရိုက္ပတ္သက္ေနသည္မွာ
ျငင္းဆန္ရန္ မျဖစ္နိုင္ပါ။ ေအာင္တရာ့ရွစ္ကြက္ (၁၀၈) ဗုဒၶစက္ ဟူ ၍လည္းၾကားဖူးၾကပါလိမ့္မည္။ သံဃဂုဏ္ေတာ္ ကိုးပါး ကို လူတိုင္းသိပါသည္။
အဌာ ရႆ      ၁၈ ရပ္သည္ ေပါင္းျခင္းကိုး ့ျဖစ္သည္။ နကၡတ္
၂၇ ပါး။   ေသာမျဂိဳလ္သက္ေပါင္း ၃၆ နွစ္ ႏွင့္ ပါပ ၿဂိဳလ္သက္ေပါင္း ၇၂ နွစ္  ႏွစ္ခု
ၿဂိဳလ္သက္ေပါင္း ၁၀၈ နဝင္းေပါင္း၁၀၈ ေဆးေပါင္း ၁၀၈ အာေဝနိက ဂုဏ္ေတာ္ ၁၈ပါး
စသည့္ ေပါင္းျခင္း ၉ မ်ား အေၾကာင္းကလဲ ေရး ၍ ကုန္နိုင္ဖြယ္ရာ မျမင္ပါ။
ေမာင္းကိုးေမာင္ သတ္ကိုးသတ္အေၾကာင္းေရးရင္ ျမန္မာ့တိုက္ခိုက္ေရးပညာကခ်န္လွပ္မရနိုင္။ရွာေဖြ၍သာ ေလ့လာေတာ္မူၾကပါ။

နဝရတ္ ကိုးပါးကို အေဆာင္အျဖစ္ သံုးစြဲၾကသည္လည္း ျမင္ေတြ႕ ၾကမည္ ထင္ပါသည္။
မည္သို႕ဆိုေစ ၉ သည္ ျမန္မာ ႏွင့္ ေသာ္လည္းေကာင္း ကမ ၻာ ေပၚရွိ မည္သည့္ လူမ်ိဳး ႏွင္႔ေသာ္လည္းေကာင္း  ကင္းကြာ၍မရစေကာင္းပါ။ က်န္ရွိပါသည့္ ကိန္းဂဏန္းမ်ားကိုလည္း ပယ္ထား၍ မျဖစ္နိုင္။  ကိုး ကို မုန္း၍ ထိုင္ဆဲပါေသာ္ ရန္မလုပ္။ သူ႕တန္ခိုးႏွင့္ သူ တန္ဖိုးႏွင့္သူ ျဖစ္ပါသည္။

မဟာဘူတ ဓါတ္ေလးပါးရွိပါသည္။ ပထဝီ ေတေဇာ အာေပါ ဝါေယာ ဟူ၍ ျဖစ္သည္။
ထိုေလးပါးသည္ မူလ ဓါတ္ျဖစ္သည္။(မူလ)သည္ ၄၅ ျဖစ္၍ ေပါင္းျခင္းကိုးျဖစ္သည္။
ေလ ေျမ ၄၅ ေရမီး ၄၅  မီးေလ ၅၄ ေျမေရ ၅၄ ေပါင္း ျခင္းသည္ ကိုး ဂဏန္း မ်ားသာရပါသည္။ (ဤေနရာတြင္ ရ ေကာက္ကို ရာဟု ဟူ၍ ေကာက္ယူျခင္းမျပဳပါ။ ဗုဒၶဟူး ၄ ဟုသာ ေကာက္ယုပါသည္။)
ဓါတ္ေလးပါး ျပန္ေပါင္းေသာ္ လည္း ကိုးသာလ်ွင္ ရပါသည္။ ေလာကသည္ မဟာဘူတ ဓါတ္ေလးပါး သာ စိုးမိုးအုပ္ခ်ဳပ္ပါသည္။ ေျမ ေရ ေလ မီး မူလဓါတ္ေလးပါးႏွင့္လြတ္ကင္း၍ ေလာက သံုးပါး မျဖစ္နိုင္ပါ။ သတၱ  ေလာက ၾသကာသ ေလာက သခၤါ ရေလာကသည္ ဓါတ္ေလးပါးသာလ်ွင္တည္း။

အထူးသျဖင့္ စာရင္းအင္းပညာတြင္ ၁၂၃၄၅၆၇၈၉၀ ကို ေရွာင္ရွား၍ မျဖစ္နိုင္ပါ။
ကိန္းဂဏန္းအားလံုးကိုေပါင္းၾကည့္ပါေသာ္ ေ
၄၅ ရ၍ ေပါင္းျခင္းကလည္း ၉ ပင္ျဖစ္ေနသည္မွာလည္း စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းလွပါသည္။ကိန္းဂဏန္း ဆယ္လံုးေပါင္း ေသာ္ ၉ ရ ၍ သုညကို ခ်န္လွပ္ကာ  ကိုးလံုးေပါင္းပါေသာ္လည္း ကိုးပင္ ျဖစ္ေနပါသည္။ ဂဏန္း ကိုးလံုးတြင္ ကိုးသည္ အႀကီးအမွူး ျဖစ္ေနပါသည္။
၉ ကို မည္သည့္ကိန္းႏွင့္ေျမွာက္ေျမွာက္ ရလာဒ္ ၏ ေပါင္းျခင္းသည္ ကိုးပင္ျဖစ္ေနတတ္ပါသည္။ ကိုးအေၾကာင္းကား ေရး ၍ ကုန္နိုင္စြမ္း မည္ မထင္ပါ။ ဤ မ်ွဆိုလ်ွင္ ကိုးအေၾကာင္းကို အရစြဲ ၍ အနည္းငယ္ လမ္းစေဖာ္ထုတ္လိုက္သည္။
ေတာင္းဆိုထားသူ ၏ ဆႏၵျပည့္ပါ၍ ဆက္လက္ ေလ့လာနိုင္ေစေသာ္။

ေမတၱာျဖင့္

ကိုနိုင္း
13;9/2017
3:06 PM








Tuesday, July 18, 2017

hhjfniii

https://linaungwai.blogspot.com/b/post-preview?token=bBPXVV0BAAA.RKFJqr0MHL2d-Yu0VcKCtfh72Bo2TLOeWMKVuD76NGpxP3LBNNnHLEJ8E4_oop_9pEEeBUX6ZEC5a5LbO9CFbQ.KwQlcr0A-AQReE5cqUzfyw&postId=2862274263977579312&type=POST&m=1

Tuesday, June 6, 2017

new idea

"Thought"
**********
Whenever the new good idea idea hit upon my mind, I felt like having a ball. You know, the thought  that is difficult to catch them ourselves. Everybody knows, the most difficult thing is that how to catch the new thought which is float in the air, an imaginary world.
Although we got an idea, we had no chance to write it down because we are so busy.

Today,I was taking notes & write some facts on my face book timeline. It was the thought  what I was thinking  this morning and posted it.
But I had no chance to write it down in detail.
I forget it. it was slipped in my mind at the moment.

some of my friends, clicked it on the incomplete note, some clicked like, it is
showing they are please for my short notes,my idea. As for me, it makes me troubles. Especially there is no words,
I mentioned  the word nothing.

Actually, i did not know what I  was writing about. I posted nothing.
I need to rethink again and again.
If so,

wai lin aung

ေငြေပးကူျခင္း

ေငြေပး ၍ ကူ ညီျခင္းသည္ ဘဝျမင့္တက္လာ၍ ဟန္ခ်က္ မညီနိုင္ပါ။ သုေတသန ျပဳထားေသာ ရလာဒ္ရွိပါသည္။  အေျပာမဟုတ္ပါ။ ပရဟိတ ၏ ေဘးထြက္ဆိုးက်ိဳး ပါ။ ပရဟိတတိုင္းကို ဆိုလိုသည္မဟုတ္။ အလုပ္အကိုင္ အခြင့္အလမ္းႏွင့္ အတူ ကိုယ္ရည္ ကိုယ္ေသြးကို ျမွင့္တင္ေပးျခင္း က်ြမ္းက်င္မူ တခုခု ကို ပ်ိဳးေထာင္ ေပးျခင္းတို႕လိုအပ္သည္။ ထိုသို႕မဟုတ္ပါက အေခ်ာင္သမား ေမြးျမဴ ေရး သာ

Thursday, June 1, 2017

အဖိႏွိပ္ခံတို႔ အသံ: သူရို႕ကလည္း တေမွာက္ (၃)

အဖိႏွိပ္ခံတို႔ အသံ: သူရို႕ကလည္း တေမွာက္ (၃): ျမန္မာတိုင္းရင္းသားျဖစ္ခ်င္လို ႕တဲ့။ ကိုယ္လူမ်ိဳးတြင္ ဂုဏ္ယူ နိဳင္ေလာက္ေသာ အမ်ိဳးသားေရးလကၡဏာ ဘာတစ္ခုမွ် မရွိျခင္း ေၾကာင့္ သူတစ္ပါးလူမ်...

Tuesday, May 2, 2017

ဘယ္လိုဆယ္

ေနရစ္ေတာ့
***********
အိပ္လဲ ေပါ့ေပါ့
စား ေပါ့ေပါ့ ႏွင့္
အားေလ်ာ့ လ်က္သာ
ဒို႕ျမန္မာကို
ဘယ္ခါ ဆယ္မ ရ မွာလဲ။     ။

သြားေတာ့ ေႏွးေႏွး
လုပ္ေႏွးေႏွး ႏွင့္
ဥာဏ္ေဝး လ်က္သာ
ဒို႕ျမန္မာကို
ဘယ္ခါ ကယ္မ ရမွာလဲ။         ။

မေတြး မၾကံ
အမွန္မေျပာ
မာယာေတာ မွာ
ေပ်ာ္ေမြ႕လ်က္သာ
ဒို႕ျမန္မာကို
ဘယ္သူ ကယ္မ ၾကမွာလဲ။       ။

ကိုနိုင္း
Dec 15 , 2015
11:31 AM

Sunday, April 30, 2017

ေမာင့္ငယ္က်ြမ္း

* ​ေမာင့္ငယ္က်ြမ္း *
*************

ဥဩတြန္​ က် ဴ း....
​ရာသီ တန္ခူး
​ေႏြဦး ေရာက္ၿပီ ေမ။

​မယ့္ဆီ အလြမ္​း.....
ရင္ဝယ္တမ္း
ငယ္က်ြမ္း ခ်စ္​ဦးေရ။    ။

ေန႕စဥ္ ရက္္ဆက္
သြန္းျဖန္းပက္
လြမ္းလ်က္ မိုးေဆြ
ၿဖိဳင္ျဖိဳ င္ေဝ
ေဆြးေျမ့ သံသရာရွည္။       ။

ကိုဧည့္သည္
Feb 16,2017
9:00PM

Friday, April 28, 2017

Ko E' The ( Ko Aung Hein ) Law Lwa Alw: နိုင္ငံေတာ္နစ္နာမူ

Ko E' The ( Ko Aung Hein ) Law Lwa Alw: နိုင္ငံေတာ္နစ္နာမူ: ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လည္မွ ျပည္သူ႔ဘ႑ာနစ္နာဆံုး႐ွံဳးမႈႀကီး ___________________________________ (၁) ဦးခင္ေရႊက ဒီကန္ေတာ္ႀကီးဥယ်ာဥ္ တခုလံုးကို  တ...

Tuesday, April 25, 2017

Mg Kyaw Tint: စႏၵရားဦးရည္ႏြယ္၏ မဟာဂီတ သီခ်င္းၾကီးလက္ရာမ်ား

Mg Kyaw Tint: စႏၵရားဦးရည္ႏြယ္၏ မဟာဂီတ သီခ်င္းၾကီးလက္ရာမ်ား: 001 မန္းေတာင္လက်္ာ(ယိုး) 002 ေတာၿမိဳင္စြန္း(ယိုး) 003 ဇာတိအာဏာ(ယိုး) 004 ထြန္းလင္းလွ်ံလက္(ပ်ိဳး) 005 ယမံုနာ (ပ်ိဳ...

Mg Kyaw Tint: စႏၵရားဦးရည္ႏြယ္၏ မဟာဂီတ သီခ်င္းၾကီးလက္ရာမ်ား

Mg Kyaw Tint: စႏၵရားဦးရည္ႏြယ္၏ မဟာဂီတ သီခ်င္းၾကီးလက္ရာမ်ား: 001 မန္းေတာင္လက်္ာ(ယိုး) 002 ေတာၿမိဳင္စြန္း(ယိုး) 003 ဇာတိအာဏာ(ယိုး) 004 ထြန္းလင္းလွ်ံလက္(ပ်ိဳး) 005 ယမံုနာ (ပ်ိဳ...

Mg Kyaw Tint: စႏၵရားဦးရည္ႏြယ္၏ မဟာဂီတ သီခ်င္းၾကီးလက္ရာမ်ား

Mg Kyaw Tint: စႏၵရားဦးရည္ႏြယ္၏ မဟာဂီတ သီခ်င္းၾကီးလက္ရာမ်ား: 001 မန္းေတာင္လက်္ာ(ယိုး) 002 ေတာၿမိဳင္စြန္း(ယိုး) 003 ဇာတိအာဏာ(ယိုး) 004 ထြန္းလင္းလွ်ံလက္(ပ်ိဳး) 005 ယမံုနာ (ပ်ိဳ...

Mg Kyaw Tint: စႏၵရားဦးရည္ႏြယ္၏ မဟာဂီတ သီခ်င္းၾကီးလက္ရာမ်ား

Mg Kyaw Tint: စႏၵရားဦးရည္ႏြယ္၏ မဟာဂီတ သီခ်င္းၾကီးလက္ရာမ်ား: 001 မန္းေတာင္လက်္ာ(ယိုး) 002 ေတာၿမိဳင္စြန္း(ယိုး) 003 ဇာတိအာဏာ(ယိုး) 004 ထြန္းလင္းလွ်ံလက္(ပ်ိဳး) 005 ယမံုနာ (ပ်ိဳ...

Sunday, April 23, 2017

Friday, April 21, 2017

aunglinwaiwai အဖိနွိပ္ခံတို႕ အသံ: လမ္းေပ်ာက္ခ်ိန္

aunglinwaiwai အဖိနွိပ္ခံတို႕ အသံ: လမ္းေပ်ာက္ခ်ိန္: လမ္းေပ်ာက္ခ်ိန္ မိုးေရာက္ၿပီ။ မိုးတြင္းမို႕ မိုးရြာသည္မွာမဆန္းပါေခ်။ ဆန္းသည္က တစ္ျခားမဟုတ္။ တိုးတက္ဖြံျဖိဳးေသာ နိဳင္ငံမ်ားတြင္ မိုးရြာၿပီး ...

လူဗိုလ္ဟူသည္ ...: အဂၤလိပ္ သင္ခန္းစာ ၁၀၀

လူဗိုလ္ဟူသည္ ...: အဂၤလိပ္ သင္ခန္းစာ ၁၀၀

Dr. Tint Swe's Writings: Erectile Dysfunction ပန္းေသ-ပန္းညိႇဳး

Dr. Tint Swe's Writings: Erectile Dysfunction ပန္းေသ-ပန္းညိႇဳး: ပန္းေသ-ပန္းညိႇဳးကို Impotence လို႔အမ်ားသိျပီး ေဆးစာမွာ Erectile Dysfunction လို႔ေခၚေခၚတယ္။ “လိင္ဆက္ဆံမႈ ျပဳႏိုင္ဘို႔ရာ က်ား-လိင္အဂၤါ လံုေလ...

Thursday, April 20, 2017

အဖိႏွိပ္ခံတို႔ အသံ: ဦးခင္ေရႊ ၏ဖြင့္ဟ ၀န္ခံခ်က္

အဖိႏွိပ္ခံတို႔ အသံ: ဦးခင္ေရႊ ၏ဖြင့္ဟ ၀န္ခံခ်က္: အန္ကယ္သိမ္းတာ မဟုတ္ပါဘူး၊ အစိုးရကသိမ္းတာပါ။ အစိုးရလူၾကီးမင္းထဲမွာ ေတာ့ အန္ကယ္ ခမည္းခမက္ၾကီးက ပါတ...

aunglinwaiwai အဖိနွိပ္ခံတို႕ အသံ: လမ္းေပ်ာက္ခ်ိန္

aunglinwaiwai အဖိနွိပ္ခံတို႕ အသံ: လမ္းေပ်ာက္ခ်ိန္: လမ္းေပ်ာက္ခ်ိန္ မိုးေရာက္ၿပီ။ မိုးတြင္းမို႕ မိုးရြာသည္မွာမဆန္းပါေခ်။ ဆန္းသည္က တစ္ျခားမဟုတ္။ တိုးတက္ဖြံျဖိဳးေသာ နိဳင္ငံမ်ားတြင္ မိုးရြာၿပီး ...

Ko E' The ( Ko Aung Hein ) Law Lwa Alw: စိတ္ႀကီးဝင္

Ko E' The ( Ko Aung Hein ) Law Lwa Alw: စိတ္ႀကီးဝင္: ဝါးတားတား '********* ေမာင္မြဲၿပာသည္ စာေရးစားပြဲ တြင္ ထိုင္လိုက္သည္။ ေသာက္လက္စ ေဆးေပါလိပ္ကို မီးညိွလိုက္ကာ တရီွဳက္မက္မက္ ဖြာရွိဳက္လို...

Tuesday, January 10, 2017

ေနာက္ဆံုးေတာ့

ပြဲျပတ္မဲ႔ေန႔
=======

ငါက အေကာင္လို႔
မာနေထာင္ျပီး
သဘာဝေဘာင္ကို ေက်ာ္လဲေက်ာ္ ။

ငါအသိဆံုးလို႔
ဇာတိဖံုးျပီး
ကမၻာအထိၾကံဳးလို႔ေအာ္ခ်င္ေအာ္ ။

အလွမာန္တက္ျပီး
ည နံနက္တိုင္း
ဘဝဟန္ခ်က္ေတြ ဖ်က္ခ်င္ဖ်က္ ။

အေၾကာင္းေၾကာင္းျပျပီး
ေထာင္းလေမာင္းထေအာင္
ေခါင္းေပါင္းစေတြ ေထာင္ခ်င္ေထာင္ ။

ေရႊပံုထက္မွာ
ေငြဂုဏ္တက္ျပီး
ေျမဝသုန္အက္ေအာင္ ၾကြားခ်င္ၾကြား ။

ေနာက္ဆံုးေတာ့
မဟုတ္မခံ အကဲဆတ္လဲ
ရုပ္နာမ္ အတြဲအစပ္က
သုႆ     ာန္မွာပြဲျပတ္မယ္ဆိုတဲ႔အေၾကာင္း။

    ေနမိုးညိဳ
 ေနမိုးညိဳ
    11-1-2017

လို

တခုလို
*******
ကံရွိေပ ျငား
ဥာဏ္နည္းပါးသူ
ဝိရိယ ကူ လည္း
အက်ိဳးနည္း၏။       ။

ိိဝိရိယ ေျပာထူ
ဥာဏ္ ပင္ ကူ ျငား
ကံနည္းပါး၍  အက်ိဳးမရ
ျဖစ္တတ္စြ ၏။           ။

ေရွ႕ကံႀကီး  ျပန္
ဥာဏ္ယွဥ္ ျပန္လည္း
ဝိရိယ အားထုတ္
အလုပ္မလုပ္က
ဖ်ဥ္းသိမ္ ေသးနုပ္
အက်ိဳးယုတ္၏။           ။

ကို ဧည့္သည္
Nov17, 2015
9:00 pm

         ံ

Sunday, January 8, 2017

အဖိႏွိပ္ခံတို႔ အသံ: ွStop the different ways of misdeed!

အဖိႏွိပ္ခံတို႔ အသံ: ွStop the different ways of misdeed!

koaunglinwainine: လြတ္ေျမာက္နယ္ေျမ

koaunglinwainine: လြတ္ေျမာက္နယ္ေျမ: လြတ္ေျမာက္နယ္ေျမ ********-****** လူဟူသည္ ******** လူသားတို႕သည္တဦးႏွင့္တဦး အေပၚတြင္ လႊြမ္းမိုးႏိုင္ခြင့္၊ခ်ဳ႔ပ္ကိုင္ အုပ္စီး နိုင္ခြင့္ ရ...

koaunglinwainine: လြတ္ေျမာက္နယ္ေျမ

koaunglinwainine: လြတ္ေျမာက္နယ္ေျမ: လြတ္ေျမာက္နယ္ေျမ ********-****** လူဟူသည္ ******** လူသားတို႕သည္တဦးႏွင့္တဦး အေပၚတြင္ လႊြမ္းမိုးႏိုင္ခြင့္၊ခ်ဳ႔ပ္ကိုင္ အုပ္စီး နိုင္ခြင့္ ရ...
အထင္မလြဲနဲ႕
**********
ေတာေတာင္လ်ွိဳ ေျမာင္
ေခ်ာင္ၿခိဳ ေခ်ာင္ၾကား
ငါလ်ွင္ သြား
ဘယ္အရာ ကား ဆြဲေဆာင္လတ္။

ကိုယ္ခ်စ္ေသာသူ
မသည္းအူသည္
ေတာသူ စစ္စစ္ ျဖစ္သည္မွတ္။

ကိုနိုင္း
Jan8, 2017
10:53 pm
aunglinwaiwai@yahoo.com
aunglinwaiwai.blogspot.com